Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttäjäkokemustasi. Noudattaaksemme uutta sähköisen viestinnän yksityisyysdirektiiviä, meidän täytyy pyytää sinulta lupaa evästeiden asettamiseen. Lue lisää.
Tilaaminen
Myymme tuotteita ainoastaan yrityksille ja järjestöille, emme yksityishenkilöille.
Voit luoda käyttäjätilin kotisivullemme yrityksenne tiedoilla tai ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme
numerossa 0207 340 120 tai lähettämällä s-postia osoitteeseen posti@deval.fi
Hintoihin tulee päälle ALV (24%) ja toimituskulut.
Toimituskulut ovat arvonlisäverottomina 8 euroa per paketti.
Klikkaa linkkiä Unohtunut salasana kirjautumissivulla tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme
numerossa 0207 340 120 tai lähettämällä s-postia osoitteeseen posti@deval.fi.
Jos maksutapana on lasku eikä tilausta ole vielä ehditty käsitellä, voimme lisätä tuotteita jo olemassa olevaan tilaukseen.
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian, jos haluat lisätä tuotteita jo olemassa olevaan tilaukseen.
Maksaminen
Korttimaksu: Maksat korttisi tiedoilla. Summa varataan kortiltasi heti, ja veloitetaan, kun tilaus on lähtenyt varastoltamme.
Yrityslasku: Lasku 30pv luottokelpoisuuden tarkastamisen jälkeen. Jos teiltä puuttuu y-tunnus (tilaaja on kunta, lääni tai kaupunki), ilmoita tämä rekisteröinnin yhteydessä.
Tämän jälkeen tilaus tullaan tarkastamaan manuaalisesti, kun se on rekisteröitynyt järjestelmäämme, ja tarvittaessa otamme teihin yhteyttä,
jos tarvitsemme lisätietoja. Lasku lähetetään kirjeenä ilmoitettuun laskutusosoitteeseen.
Valitettavasti joskus tilausvahvistus voi joissain tapauksissa joutua suoraan roskapostikansioon.
Tarkista roskapostikansio, ennen kuin otat meihin yhteyttä.
Jos tilausvahvistus ei ole roskapostikansiossa ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Lasku lähetetään Payexiltä.
Ota siinä tapauksessa yhteyttä asiakaspalveluumme numerossa 0207 340 120 tai lähettämällä s-postia osoitteeseen posti@deval.fi
Ota yhteyttä Payexiin numerossa 0201404200, muut yhteystiedot löydät myös osoitteesta payex.fi
Toimitus
Tilaukset toimitetaan tavallisesti 1-2 viikon sisällä tilauksen tekemisestä.
Toimitusaika voi olla pitempi heti kuvaston julkaisun jälkeen.
Emme ota vastuuta muiden toimijoiden vaikutuksesta toimitusaikaan.
Nouto postista: Vastaanottaja saa ilmoituksen kirjeenä ja noutaa pakettinsa Postista.
Toimitus yrityksen osoitteeseen: Toimitus suoraan vastaanottajan ovelle arkipäivisin klo 08.00-16.00.
Kyllä, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi paketin lähetystunnuksen.
Palautukset, vaihdot & reklamaatiot
Jos haluat palauttaa/vaihtaa tuotteita, se tulee tehdä 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta
(tämä sen vuoksi, ettei laskusi ehtisi erääntyä). Myös alevaatteita voi palauttaa/vaihtaa.
Ilmoita palautus/vaihto kotisivullamme tämän linkin kautta. Huom. Voit myös halutessasi tilata kauttamme jäljitettävän palautusetiketin
- voit lukea lisää palautuksista ja vaihdoista kohdassa Vaihdot & palautukset.
Sinä asiakkaana vastaat palautuksen/vaihdon kustannuksista. Voit itse valita haluamasi palautustavan.
Meidän kauttamme voit tilata jäljitettävän palautusetiketin, jonka voit ostaa täältä .
Voit lukea lisää palautuksista ja vaihdoista kohdassa Vaihdot & palautukset.
Saat meiltä hyvityslaskun palautetuista tuotteista. Hyvityslaskusta näkee, kuinka suuren summan voit vähentää alkuperäisestä laskusta.
Esimerkki: Olet ostanut tuotteita 80 eurolla. Tämän jälkeen palautat tuotteita 20 euron arvosta.
Maksat tällöin 80-20= 60 euroa. Eli lasku - hyvityslasku = maksettava summa.
Emme lähetä uutta laskua, vaan maksu suoritetaan aina alkuperäisellä laskulla.
Jos olet jo maksanut laskun, ota yhteyttä meihin takaisinmaksun järjestämiseksi.
Vaihdot ja palautukset käsitellään 3-5 arkipäivän kuluessa. Kiireaikoina käsittely voi viedä muutaman päivän lisää.
Jos asiakas ei maksa tai ota tuotteita vastaan, perimme toimitus-, palautus- ja käsittelykuluja yhteensä 30 euron arvosta.
Mahdollisiin tilaa vieviin lähetyksiin lisätään myös hinnaston mukainen lisämaksu.
Jos tuote on viallinen tai toimituksessa on tapahtunut virhe, sinulla on luonnollisesti oikeus reklamoida siitä.
On myös tärkeää huomata, että emme ole vastuussa siitä, miten Bring/Posti käsittelee tilauksia.
Saatuamme tuotteen takaisin ja tarkastettuamme, että se on viallinen, maksamme viallisen tuotteen summan sekä korvaamme asiakkaalle tulleet toimituskulut hyvityslaskulla.
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme tehdäksesi reklamaation.