NOPEAT TOIMITUKSET
TURVALLINEN MAKSAMINEN
YRITYSASIAKAS? KLIKKAA TÄSTÄ »
KYSYMYKSET & VASTAUKSET


Täältä löydät meiltä yleisimmin kysytyt kysymykset koskien ostamista ja asiointia deValilla. Jos et löydä vastausta mieltäsi askarruttaneeseen kysymykseen, ota yhteyttä meihin niin autamme sinua. Yhteystiedot löytyvät sivun alareunasta.

TILAAMINEN


Voit valita tilaatko meiltä vierailijana vai luotko yksityistilin tai yritystilin. Kaikki riippuu kuitenkin siitä, mikä on helpointa sinulle. Tilin luominen helpottaa tilaamista jatkossa, sillä näet tilaushistoriasi helposti, sekä voit tallentaa toivelistaasi suosikkituotteitasi ja muuttaa kätevästi osoitetietoja.

Yritysasiakkaana sinun täytyy luoda tili, jotta ostoksesi menevät järjestelmässämme läpi. Yrityssivulla ei ole mahdollista tilata vierailijana, jotta meidän ei tarvitse tehdä samalle yritykselle useita luottotarkistuksia.


Luodaksesi asiakastilin painat vain ”luo tili”- painiketta sivun oikeasta kulmasta. Tarkasta, että sinulla on oikea sivu auki luodessasi tiliä yksityisasiakkaana tai yrityksenä. Sinun ei ole välttämätöntä luoda tiliä tilatessasi meiltä, vaan voit tilata myös vierailijana. Tämä kuitenkin mahdollista vain, jos asioit yksityisasiakkaana.


Yksityisasiakkailta veloitamme toimituskulut. Rahtimaksu yksityisasiakkaille on 6.20€ (sis alv.), jolloin paketti toimitetaan lähimpään PostNordin toimipisteeseen.
Valitessasi maksutavaksi esimerkiski osamaksun tai suoramaksun saattaa lisäkuluja tulla. Lue kassalla läpi Collector Bankin maksuehdot ennen kuin viimeistelet maksamisesi.

Yritysasiakkaille ainot kulut ovat toimituskulut. Toimitusmaksu palvelusta PostNord MyPack Collect (haettavissa toimipisteestä) on 6.20€ (sis.alv). Palvelusta PostNord Parcel (toimitus ovelle) maksu on 12€(sis.alv).


Jos olet unohtanut salasanasi voit aina pyytää uuden. Tämän teet helposti tästä linkistä: UNOHTUNUT SALASANA?
Tai klikkaat ”kirjaudu sisään” oikeasta kulmasta ja painat nappia ”unohtunut salasana?”, joka sijaitsee ”kirjaudu sisään”- napin oikealla puolella. Tämän jälkeen täytä sähköpostiosoiteesi, jolloin saat muutaman minuutin päästä ohjeet salasanan uusimisesta sähköpostiisi.

Jos et saa sähköpostia? (Odota mielellään vähintään 30 minuuttia). Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin autamme sinua. Yhteystietomme ovat sivun alareunassa.


Useimmissa tapauksissa tämä ei onnistu, sillä varastomme käsittelee tilaukset lähes heti niiden ilmaantuessa järjestelmäämme. Tilauksen muokkaaminen saattaa onnistua, jos tilausta ei ole vielä käsitelty. Ota yhteyttä meidän ASIAKASPALVELUUN niin pian kuin mahdollista, jos olet epävarma onko tilauksesi jo käsitelty.


MAKSAMINEN


MAKSUTAVAT YKSITYISASIAKKAILLE:
Maksuvälittäjänämme toimii Collector Bank.

Pankkimaksaminen Trustlyn kautta: Maksat turvallisesti suoraan verkkopankistasi varmentamalla henkilöllisyytesi verkkopankkitunnuksilla.
Lasku 30vrk T: Täytät henkilötunnuksesi ja ostosten yhteydessä tehdään luottotarkistus Collector Bankin toimesta. Ostamalla laskulle pystyt vaihtamaan lähetysosoitteen tunnistautumalla mobiilivarmenteella.
Tili-kootut ostokset: Maksa ostoksesi kootusti, jolloin lasku lähetetään kerran kuukaudessa. Collector Bank veloittaa 3€ maksun tarjotessaan tätä maksutapaa.
Osta nyt – maksa myöhemmin (osamaksu): Siirrä maksamista myöhempään ajankohtaan. Collector Bank veloittaa 3€ maksun tarjotessaan tätä maksutapaa.
Korttimaksu: Maksat korttisi tiedoilla. Summa veloitetaan tililtäsi heti.
MobilePay: Maksa helposti MobilePayn kautta.

MAKSUTAVAT YRITYSASIAKKAILLE:
Maksuvälittäjänämme toimii Collector Bank.

Lasku 30 vrk: Täytät y-tunnuksen ja ostosten yhteydessä tehdään luottotarkistus Collector Bankin toimesta.
Collector Bank korttimaksu: Maksat korttisi tiedoilla. Summa varataan tililtäsi ja veloitetaan kun tuotteet lähetetään meiltä.
Collector Bank osamaksu: Maksa lasku osamaksuna.


MAKSUTAVAT YRITYSASIAKKAILLE PAINATUS- JA BRODEERAUS TILAUKSISSA TAI JOS Y-TUNNUS PUUTTUU:
Luottotarkistus tehdään ostosten yhteydessä Bisnoden toimesta, kun luotte yritystilin verkkokauppaamme. Jos y-tunnus puuttuu (kunta, maakunta, valtio) voi tämän vaihtoehdon valita luodessanne yritystiliä. Tilaus tarkistetaan silloin manuaalisesti sen saapuessa järjestelmäämme. Lisätietoja tarvittaessa olemme yhteydessä teihin. Lasku lähetetään kirjeena valittuun laskutusosoitteeseen.


Valitettavasti joissain tapauksissa tilausvahvistus päätyy roskapostiin. Pyydämme siksi tarkistamaan roskapostin ennen kuin otatte yhteyttä asiakaspalveluun. Jos et kuitenkaan ole saanut tilausvahvistusta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme TÄÄLLÄ.

Yksityisasiakas: Kun lähetämme tilauksen varastostamme saa Collector Bank siitä tiedon ja aktivoi laskusi. Tulet saamaan laskun sähköpostilla, jonka olet ilmoittanut Collector Bankille oston yhteydessä. Heti kun lasku on luotu pääset näkemään sen myös kirjautumalla Collectorin Omille sivuille. med

Yritysasiakas: Lasku Collector Bankilta lähetetään sähköpostiin, joka on annettu oston yhteydessä.
Yritysasiakas painatus/brodeeraustilauksissa tai ilman y-tunnusta: Lasku lähetetään meiltä kirjeellä. Lasku on maksettava 30 päivän kuluessa.


Yksityis-ja yritysasiakkaat: : Jos et ole saanut sähköpostilla tietoa laskustasi tarkista vielä roskapostisi tai kirjaudu sisään Collector Bankin  Omille sivuille. Jos et ole saanut sähköpostia tai et pysty kirjautumaan Collectorin Omille sivuille, ota yhteyttä Collector Bankin asiakaspalveluun ja pyydä uutta laskua postitse. Löydät Collector Bankin yhteystiedot täältä: https://www.collector.fi/asiakaspalvelu/maksa-laskulla/ .

Yritysasiakas painatus/brodeeraustilauksissa tai ilman y-tunnusta: Yhteystietomme löydät sivun alareunasta tai sivulta. Ota yhteyttä..

Löydät kaikki yhteystiedot Collector Bankille täältä: https://www.collector.fi/


Jos sinulta evätään mahdollisuus ostaa laskulle, voi se johtua monesta asiasta. Jos haluat tietää, miksi et ole luottokelpoinen ole yhteydessä Collector Bankin asiakaspalveluun.
Jos kuitenkin haluat tehdä ostoksesi loppuun heti, suosittelemme sinua valitsemaan jonkun toisen maksutavan.




TOIMITUS

Toimitusaikamme on normaalisti 3-7 arkipäivää, mutta pyhäpäivät voivat vaikuttaa toimitusaikoihin. Toimitusaika voi vaihdella myös tilausten määrästä riippuen. Kuvastojen julkaisemisen aikaan toimitus voi kestää kauemmin, kuten myös tilanteiden vuoksi joihin deVal ei pysty vaikuttamaan. Näitä tilanteita ovat muun muassa tavarantoimittajien toimitusvaikeudet.

Valitettavasti emme tarjoa palvelua, jossa voit itse valita noutopaikan. Kaikki paketit lähetetään lähimpään PostNordin toimipisteeseen postinumerosi mukaan.


Kun tilauksesi lähetetään saat samalla sähköpostin, jossa on linkki sekä lähetystunnus toimituksen seuraamista varten osoitteessa postnord.fi


Selvitä PostNordin ehdot paketin hakemiseen.




PALAUTTAMINEN, VAIHTAMINEN & REKLAMAATIOT

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita voit lukea ohjeet TÄÄLTÄ.


Palauttaessasi tai vaihtaessasi tuotteita sinun täytyy toimia 14 vuorokauden sisällä. Tämä senkin vuoksi, ettei laskusi eräpäivä kerkeä umpeutua. Voit myös palauttaa/vaihtaa aletuotteita. Jos laskusi eräpäivä on vaarassa umpeutua, ohjeistamme sinua maksamaan sen eräpäivänä ja me hoidamme rahojen palautuksen kun tuotteet ovat palautuneet meille.

Sinä asiakkaana maksat palautuksesta tai vaihdosta tulevat lähetyskulut. Saat itse valita kuinka haluat pakettisi lähettää. Me tarjoamme jäljitettävän palautusetiketin, jonka voit ostaa täältä. Voit lukea lisää kuinka menetellä palautuksen/vaihdon kanssa täällä.

Kun maksat Collector Bankin kautta ja teet palautuksen saat päivitetyn laskun sähköpostiisi. Jos palautat koko tilauksesi poistetaan lasku.

alautukset ja vaihdot käsitellään 1-7 työpäivän aikana siitä kun pakettisi on saapunut meille perille. Ruuhka-aikoina käsittelyajat voivat kuitenkin olla hieman pidempiä. Vaihtotuotteesi lähetetään varastoltamme heti kun vaihto on rekisteröity. Kun olet palauttanut haluamasi tuotteet ja olet maksanut kortillasi, verkkomaksuna tai MobliePaylla palautetaan rahat takaisin samalle tilille, jota on käytetty maksamiseen (palautus voi kestää muutaman pankkipäivän). Jos olet jo maksanut laskusi, palautuu rahat samalle tilille Collector Bankin kautta. Halutessasi lisätietoja, ota yhteyttä Collector Bankin asiakaspalveluun.


Kaikista paketeista, joita ei noudeta postitoimipisteistä veloitetaan 19 EUR (sis.alv). Veloitus vastaa lähetys- ja käsittelukuluja. Jos olet muuttanut mieltäsi ostopäätöksesi kun paketti on jo lähetetty meiltä, täytyy sinun noutaa paketti postitoimipisteestä ja palauttaa se. Jos pakettia ei noudeta, palautuu se meille automaattisesti ja rekisteröityy ei noudetuksi, jolloin kulut laskutetaan. Meille palautuneet lähetykset rekisteröidään automaattisesti palautukseksi.


Tuoteesta, joka ei vastaa odotuksia tai on väärä on sinulla oikeus reklamoida ja ottaa meihin yhteyttä. Jos olet jo kerennyt lähettää väärän/vioittuneen tuotteen maksamme tietenkin siitä aiheutuvat lähetyskulut (69e saakka sis.alv). Löydät yhteystietomme sivun alareunasta tai sivulta ota yhteyttä. Lue lisää reklamaatioista ja väärin lähetetyistä tuotteista täältä.




MUUT KYSYMYKSET

Täytämme verkkokauppaamme uutuuksilla lähestulkoon viikoittain (poikkeuksena isommat alekampanjat).


Meillä on uutiskirje, jonka voit tilata sivun alareunasta. Voit myös tilata uutiskirjeemme kassalla ennen maksamista tai kun luot tilin verkkokauppaamme. Uutiskirjeessämme saat aina uusimmat tiedot kampanioistamme helposti sähköpostiisi!