Palautukset/vaihdot

 

Jos et ole tyytyväinen tilaamaasi tuotteeseen, sinulla on oikeus palauttaa/vaihtaa tuote 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

Alla ohjeet tuotteiden vaihtoon/palauttamiseen. Tavoitteemme on käsitellä kaikki palautukset viikon sisällä. Jos haluat vaihtaa tuotteen, lähetämme vaihdettavan tuotteen viikon kuluessa vaihdon rekisteröinnistä. (Kiireaikoina toimitus voi viedä kauemmin).

 

SEURAAVA KOSKEE PALAUTUS- JA VAIHTO-OIKEUTTA:

- Tuotteesta on aina tehtävä palautusilmoitus osoitteessa deval.fi/palautusilmoitus_linkki
- Tuotteen tulee olla käyttämätön.
- Tuote lähetetään takaisin alkuperäispakkauksessa (pussissa, joka toimitettiin vaatteen mukana).
- Tuote lähetetään takaisin sellaisessa kunnossa kuin itse haluaisit saada sen.
- Emme vaihda alus- sekä uima-asuja hygieniasyistä, jos nämä palautetaan avatussa pakkauksessa
- Asiakas vastaa palautus paketin kustannuksista.

Voit ostaa kauttamme paketille jäljitettävän palautusetiketin osoitteessa: https://system.deval.se/returnfreight-fi

Huom. Emme ole vastuussa siitä, miten Bring/Posti käsittelee paketteja, jos valitset palautustavan, jota ei voi jäljittää.

Saatuamme tuotteen takaisin ja tarkastettuamme, että se ei ole vaurioitunut tai sitä ei ole käytetty, lähetämme hyvityslaskun tai haluttaessa korvaavan tuotteen.

HUOM! Emme lähetä uutta laskua, vaan maksu suoritetaan aina alkuperäisellä laskulla! Jos olet palauttanut tuotteita, vähennät palauttamiesi tuotteiden summan alkuperäiseltä laskulta.

  

NÄIN VOIT PALAUTTAA / VAIHTAA TUOTTEITA:

1.

Palautusilmoitus tulee tehdä osoitteessa https://deval.fi/palautusilmoitus_linkki (voit myös klikata linkkiä)

- Ilmoita asiakastilin sähköpostiosoite sekä tilausnumero, jota palautus koskee.
- Valitse palautettavat/vaihdettavat tuotteet.
- Valitse jokaiselle palautettavalle tuotteelle palautussyy sekä hyvitys tai vaihto (hyvitys = palautus).
- Jos valitsit vaihdon, valitse tuote, jonka haluat vaihdossa takaisin.
- Rekisteröityäsi palautuksen saat laskutusta koskevan palautusnumeron.

Merkitse saamasi palautusnumero muistiin ja kirjoita se selvästi takaisin lähetettävän tuotteen mukaan. Tämä nopeuttaa palautuksen käsittelyä, kun se saapuu meille. HUOM! Jos emme pysty yhdistämään pakettiasi tiettyyn tilaukseen, kun paketti saapuu meille, emme voi käsitellä palautustasi. Tämän vuoksi on erittäin tärkeää, että kirjoitat tuotteen palautusnumeron selvästi paketin päälle.

Palautusnumero ei ole sama numero kuin Postin sopimusnumero.

Ja Palautukset käsitellään postissa tavallisina pakettilähetyksinä!!!

- Asiakas vastaa palautuskustannuksista, jollei toisin ole sovittu kanssamme.

2. 

Sinulla on asiakkaana mahdollisuus ostaa kauttamme jäljitettävä palautusetiketti (hintaan 6,25 € sis. alv). Tämä kuitenkin edellyttää, että sinulla on tulostin ja palautusetiketti maksetaan korttimaksulla.
Voit tilata palautusetiketin osoitteessa: https://system.deval.se/returnfreight-fi
Palautusetiketti lähetetään sinulle sähköpostin liitteenä, jonka voit tulostaa normaalilla tulostimella paperille ja teipata paketin päälle

Jos sinulla ei ole tulostinta, suosittelemme ostamaan vastaavan palvelun lähimmästä postitoimipaikasta.

Palautukset lähetetään postipakettina osoitteeseen:

deVal Finland Oy
c/o Bring Parcels
PL 3710
00002 Helsinki 

Säilytä lähetystunnus, kunnes palautuksesi on käsitelty. Lähetystunnuksen avulla voit seurata lähetystä osoitteessa https://www.posti.fi/

HUOM. palautuspaketin mukana ei voi lähettää viestejä. Voit laittaa viestit sähköpostilla osoitteeseen posti@deval.fi

Asiakkaana maksat ainoastaan vaihdon palautuskustannuksista. Jos vaihdat toiseen tuotteeseen, lähetämme vaihdettavan tuotteen sinulle ilman toimituskuluja.

3.

Teippaa palautusetiketti palautettavan paketin päälle ja jätä Postin toimipaikkaan PAKETTILÄHETUKSENÄ.

Korttiostoissa
- Jos olet palauttanut tuotteita, maksamme palautettavat tuotteet samalle kortille, jota käytettiin maksun yhteydessä.

Laskuostoissa
- Jos olit valinnut maksutavaksi laskun, saat hyvityslaskun, joka sisältää palautettavien tuotteiden summan.
- Emme lähetä uutta laskua, vaan maksu suoritetaan aina alkuperäisellä laskulla, vähennä palauttamiesi tuotteiden summan alkuperäiseltä laskulta ja maksa jäljelle jäävä summa.

Laskutusasioissa sinun tulee ottaa yhteyttä Payexiin numerossa: 0201404200.