NOPEAT TOIMITUKSET
TURVALLINEN MAKSAMINEN
YRITYSASIAKAS? KLIKKAA TÄSTÄ »
PALAUTUKSET & VAIHDOT
b


Jos et ole tyytyväinen tilaukseesi on sinulla tietenkin aina 14 vuorokauden vaihto/palautusoikeus. Alempana voit vaihe vaiheelta nähdä kuinka voit vaihtaa tai palauttaa tuotteita. Käsittelemme palautukset seitsemän arkipäivän aikana siitä, kun tuotteet ovat palautuneet meille. Jos vaihdat tuotteita, niin lähetämme vaihtotuotteet viikon sisällä siitä kun olemme vastaanottaneet ja rekisteröineet vaihtosi.

Ole yhteydessä asiakaspalveluumme, jos olet epävarma olemmeko vastaanottaneet palautuksesi emmekä ole palauttaneet rahojasi. Ota meihin yhteyttä myös jos olet odottanut vaihtotuotettasi yli viikon. Ruuhka- ja loma-aikoina varaamme hieman enemmän aikaa palautusten käsittelyyn, kuin seitsemän arkipäivää.


PALAUTUSTEN/VAIHTOJEN KOLME HELPPOA VAIHETTA

VAIHE 1

• Täytä palautusseteli, jonka olet saanut lähetyksesi mukana. Jos et ole saanut palautusseteliä voit tulostaa sellaisen täältä: Palautusseteli (PDF)

• Esitä selkeästi toivomuksesi palautuksestasi. Jos mitään toivomusta ei ole kerrottu, maksamme aina rahat oletuksena takaisin. .

• Laita palautusseteli pakettiin tuotteiden kanssa, jotka palautat.

 

VAIHE 2

• Me tarjoamme asiakkaillemme mahdollisuuden ostaa jäljitettävä palautusetiketti kauttamme hintaan 6,25e (sis.alv). Tämä vaatii, että sinulla on mahdollisuus tulostaa etiketti ja maksukortti maksamista varten. Voit ostaa etiketin tästä linkistä:
YKSITYISASIAKAS: https://system.deval.se/returnfreight-private-fi/
YRITYSASIAKAS: https://system.deval.se/returnfreight-business-fi/
Tämän jälkeen saat sähköpostiisi palautusetiketin, jonka voit tulostaa. HUOM! Jos et saa etikettiä sähköpostiisi muutaman tunnin sisällä, ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen posti@deval.fi.

• Jos sinulla ei ole mahdollisuutta tulostaa jäljitettävää etikettiä, suosittelemme sinua ostamaan jonkinlainen vastaava palvelu postitoimipisteestä. 

• Huomioi, että asiakas maksaa vain palautuksen. Lähetämme aina vaihtotuotteen ilman toimituskuluja.

VAIHE 3

• Teippaa etiketti kiinni pakettiin, jonka olet lähettämässä meille. Vie paketti lähimpään postitoimipisteeseen.

• Jos palautat tuotteesi maksamme rahasi takaisin samalle tilille, jota on käytetty oston yhteydessä (kortti-/pankkimaksut). 

• Jos maksat laskulla, muokataan laskun summaa palautustesi perusteella.

• Et tule saamaan uutta laskua palautusten jälkeen, vaan vähennät palauttamasi tuotteet laskulta ja maksat jäljelle jäävän summan.

• Jos sinulla on kysyttävää laskutuksesta, ota yhteyttä Collector Bankin asiakaspalveluun puh. +358 9 3158 9947


Infoa maksamisesta koskien palautusta ja vaihtoa:
Seuraavat ehdot koskevat palautusta ja vaihtoa:
• Tuotteen pitää olla käyttämätön
• Tuote lähetetään takaisin alkuperäispakkauksessa. Älä teippaa pakettia enemmän kuin tarpeellista.
• Kaikkien etikettien täytyy olla kiinni tuotteessa.
• Viikkaa tuote nätisti, laita kaikki napit kiinni ja vedä vetoketjut kiinni ylös, jos sellainen tuotteesta löytyy.
• Hygieniasyistä uima-ja alusvaatteilla ei ole palautusoikeutta.
• Sinulla on 14 vuorokauden palautus/vaihto-oikeus
•Jos et ole antanut kaikkea tietoa tilauksesta voi palautus/vaihto pitkittyä tai jopa peruuntua.

Jos ehdot yllä eivät täyty voidaan palautus estää ja käsittelymaksu 5€ veloittaa.

Seuraavat ehdot koskevat maksamista kun teet palautuksen:
VERKKO-OSTOSTEN YHTEYDESSÄ/DEVAL.FI (KOSKEE SEKÄ YKSITYIS- JA YRITYSASIAKKAITA):
• Kortti-/suoramaksaminen: Sinun ei tarvitse tehdä mitään – Oikea summa hyvitetään kun palautus on valmis ja hyväksytty. Hyvitys tapahtuu samalla maksutavalla kuin itse maksukin (kortti/pankki).
• Laskulla ostaminen: Saat päivitetyn laskun Collector Bankilta sähköpostitse. Jos olet palauttanut koko tilauksesi myös koko lasku hyvitetään.
• Lasku tulee maksaa eräpäivän mukaan jos muusta ei ole erikseen sovittu Collector Bankin kanssa.
Voit pidentää maksuaikaa vaihtamalla eräpäivää ”Omat Sivut” collectorbank.fi. Tarvitset kirjautumiseen sähköiseen tunnistautumiseen tarvittavia tunnistuspalveluita.
• Suosittelemme sinua maksamaan koko laskun jos eräpäivä on vaarassa mennä umpeen ennen kuin palautusta on käsitelty. Olet käsittelyn jälkeen oikeutettu saamaan rahasi takaisin.
• Oletko jo maksanut? Collector Bank hoitaa maksun palautuksen.
• Lisätietoja: Collector Bank Puh: +358 9 3158 9947 | Sähköposti: contactcenter@collectorbank.fi

SEURAAVAT EHDOT KOSKEVAT REKLAMAATIOITA:
• Jos olet ostanut meiltä brodeeraus- tai painatustilauksen tai olet tehnyt tilauksen puhelimitse/sähköpostitse tulet saamaan hyvityslaskun heti kun palautus on rekisteröity. Vähennä sitten hyvityslasku alkuperäiseltä laskulta ja maksa jäljelle jäävä summa. Jos olet jo maksanut laskun, ota yhteyttä meihin niin autamme sinua palautusmaksun kanssa.

Seuraavat ehdot koskevat reklamaatioita:
• Reklamoidaksesi ota yhteyttä sähköpostitse. Sähköpostin liitteeksi laita kuva tuotteesta, josta haluat reklamoida ja tilausnumero.
• Reklamaatiossa vastaamme palautusmaksusta – joten ota yhteyttä meihin ennen kuin lähetät tuotteen.
• Hyvitämme rahtikustannukset 6.20€ (sis.alv) saakka.
• Reklamaatiot koskien painatus- ja brodeeraustilauksia (yritysasiakkaat), ota yhteyttä meihin ennen kuin lähetät tuotteet takaisin meille.


Lähetä palautuksesi osoitteeseen:
deVal Finland OY
c/o deVal Sweden AB
Järnvägsgatan 25
533 30 Götene
SWEDEN